EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önizleme 3.7 serisinde mevcut herhangi bir eklenti yüklemenize gerek yok


Malesef Benim Forumda Eklentiye Tıkladığımda r10.net deki gibi açılmıyor resim ama.. Eklentiye Tıkladığımda Resim Farklı Bos Bir Sayfada Açılıyor..

edit: Evet Buldum Genel Ayarlarda Yazı: Eklenti Bölümünde Resim Görüntülemede Evet: ölçü diye bir ayar var onu evet den bu şekle alınca oldu valla