önizleme 3.7 serisinde mevcut herhangi bir eklenti yüklemenize gerek yok
Malesef Benim Forumda Eklentiye Tıkladığımda r10.net deki gibi açılmıyor resim ama..

Eklentiye Tıkladığımda Resim Farklı Bos Bir Sayfada Açılıyor..
edit: Evet Buldum Genel Ayarlarda Yazı: Eklenti Bölümünde Resim Görüntülemede Evet: ölçü diye bir ayar var onu evet den bu şekle alınca oldu valla