cronaldo19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar yönetici maili kısmından degiştirince mail gitmiyor kimseye çünkü smtp kullanılıyor...

Gönderen kısmını degiştirdigim zamanda gitmiyor malesef...Orda otomatik mail adresi çıkıyor...Bunu tam olarak nasıl yapabilirim?
Bende smtp kullanıyorum benim sana tarif ettim yolu önce ben denedim kendime bi mail attım ne yazdıysam o çıktı smtp de göndermemesi ondan değildir smtp de bazen gitti diyor mail ama gitmiyor . benim dediğim gibi yaparsın yada arkadaşın dediği gibi her göndereceğin zman gönderen kısmını editleyip istediğini yazacaksın