Konu
Mail Ayarları...
25-11-2008, 02:43:09
#5
cronaldo19
Arkadaslar yönetici maili kısmından degiştirince mail gitmiyor kimseye çünkü smtp kullanılıyor...
Gönderen kısmını degiştirdigim zamanda gitmiyor malesef...Orda otomatik mail adresi çıkıyor...Bunu tam olarak nasıl yapabilirim?