Arkadaslar yönetici maili kısmından degiştirince mail gitmiyor kimseye çünkü smtp kullanılıyor...

Gönderen kısmını degiştirdigim zamanda gitmiyor malesef...Orda otomatik mail adresi çıkıyor...Bunu tam olarak nasıl yapabilirim?