peki yurtdışından birçok aile para yolluyor yakınlarına onlardamı para kaçırıyor. bankalar gelen parayı döviz alım belgesi ile belgelendiriyorlar bunları. çekle para gelse nekadar kesinti yapıyolar sadece komisyon alıyorlar vergi yine yok onu bilmiyorum citibanka giden varsa yazsın çünkü paralar direk oraya yatıyor ordan bankalara eft şeklinde dağılıyor