Kalitenin K'sından söz edilemez..

Tasarımları ve sitenin yazılımı tarafımdan yapılmıştır.
4 Aydır ne ödeme var ne birşey, paramı vermediler.
Ben de gerekeni yapacağım elbet.
Uzak durun derim..