Konu
k-tunnel blog
24-11-2008, 23:32:14
#4
Ment
Ölümüne açarım sorun değil bi arada ilk 5deydim sonra nedense bi fırtına çıktı aşşalardayız bakalım yeniden başladım inşallah çıkarım
K-tunnel ile ilgilide bir çok aklı bulandıracak yazılar yazabilirim sanırım