Ölümüne açarım sorun değil bi arada ilk 5deydim sonra nedense bi fırtına çıktı aşşalardayız bakalım yeniden başladım inşallah çıkarım K-tunnel ile ilgilide bir çok aklı bulandıracak yazılar yazabilirim sanırım