yaklaşık 2006 dan beri adsense kullanıyorum ilk kez google ve vergi olayı bu kadar ağır bir şekilde gündeme geldi bence 2-3 senedir vergi konusunda sıkıntı yaşamıyorsak bundan sonrada sorun yaşayacağımızı zannetmiyorum.

İllaki vergi olayı geliceksede bu işi google kendisi hallettmeli yayıncıları yıpratmamalı.Adtech vs. nasıl yapıyorsa aynısını uygulayabilir.Bu işten biz zararlı çıksakta. :S