LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihs ye mail atardım yerinde olsam
Çabuk cevap veriyorlar..

attım onlarda myorderx e atmam gerektiğini söylediler domaini yusuf abi den yani hexcadan almştım yusuf abiyede dedim tam bulamadı nasıl aktarılcağını bidaha söylicem.