Benim araştırmalarıma göre bu geliri beyan etmek için vergi mükellefi olmanız gerekiyor yani bir şahıs firması yada limited şirket kurmalısınız geçmişe dönük kazançlarımızın vergisini ödemek istersekde cezalı şekilde ödeyebiliyoruz oda epey tutuyor,

Şimdi google adsense kazancına güvenip firma kurmak mantıksız geliyor bana, başka türlüde bu gelirin vergisini ödeyemiyoruz tacir olmamız gerekiyor bu vergiyi vermek için, vermezsekte 2 sene sonra maliye gelip kapıya dayandığı zaman kazandığınız paradan fazlasını isteyecek cezası ile birde vergi kaçırmaktan hapse bile atılabiliriz,

Bence bu işi bir an evvel çözmeli maliye, gittigidiyordaki gibi bir stopaj kesintisine gidilmeli aksi halde öğrencisinden ev hanımına 10.000 in üzerinde kişi firma kurmak zorunda kalacak, hadi 2000$'ın üzerinde kazanan acabilirde 300 - 500 dolar kazanan birisi nasıl adsenseye güvenip firma kursun algısıyla vergisiyle uğraşsın.

Maliyeye gidip bu konuyu danışanlar buraya yazarlarsa ne yapılması gerektiğini buradaki kişilerde bilgilenirler,