E bunu daha önceki yazilarimda da anlattim sirket kurarsiniz gider gösterirsiniz kalan gelir üzerinden yine vergi ödersiniz. Sürekli zarar gösteremezsiniz göze batarsiniz.
Ama sahis olarak bunu yapma sansiniz yok gider gösteremezsiniz.
Ödenecek gelir vergisi de belli dilimlere ayrilmis durumda ona göre ödersiniz, bastan kesin bir oran vermek yaniltmak olur.
Muhasebeci degilim vergi danismani degilim ama az cok bunlari zamaninda arastirdim, yanlisim varsa düzeltirsiniz ama en dogrusunu ya maliyeden ya da muhasebe forumlarindan ögrenirsiniz. Burda kendi kafamizdan ne anlatsak bos