+ arkadaşlar diyelim 2000$ kazanıyorsunuz devlete vergi ödemeniz gerekiyor ancak fatura kesemiyorsunuz. Bu durumda aldığınız paraya vergi ödemiyorsunuz. Buda bir nevi vergi kaçırma oluyor.

Fakat size bir ayrıntıyıda göstereyim. Sen 2000$ kazanıyorsun güzel ama aylık masrafın nedir? 400$ server'e ödeme yapıyorsun ve buda zaten kazandığın 2000$ 'ın %20 si. Eee gelirler vergisi veya kdv her neyse zaten %20 ödüyorsunuz devlete. Zaten masraflarınızı vergiden düşüyorsunuz ve devlete herhangi bir vergi ödemiyorsunuz. Yalnız bunu yapmak için şirket kurmak gerekli olabilir ve aylık masraflarını faturalandırmalısınız. Böylelikle vergi sorununuz olmaz diye düşünüyorum.

Ben işletme okuyorum ve bu şekilde biliyorum. Eğer yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar.