calimero232 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela reklamstore gittigidiyor. reklam yayınlayanlara kurum değilse ( yani fatura kesemiyorsa ) kazançları %20 kesip öyle veriyor. acaba google da aynısını mı yapıyor. eğer yapmıyorsa bu ilerde bizlerin başını baya ağrıtır. ha googlea bir şey olur mu bence olmaz. olan bizlere olur.
Google yurt disinda faaliyet gösteren bir sirket, vergisini bulundugu ülkeye göre öder. Reklamstore ve digerleri Türk sirketi ve Türk kanunlarina vergi kanunlarina tabi, ondan keserek öder size alacaginizi.
Adsense icin ise farkli, Adsenseden ödeme alan herkes bulundugu ülkeye göre kanunlari bilmek ve hareket etmek zorundadir.
Bunu bir muhasebe forumuna sorun orda detayli bilgi alirsiniz.