mesela reklamstore gittigidiyor. reklam yayınlayanlara kurum değilse ( yani fatura kesemiyorsa ) kazançları %20 kesip öyle veriyor. acaba google da aynısını mı yapıyor. eğer yapmıyorsa bu ilerde bizlerin başını baya ağrıtır. ha googlea bir şey olur mu bence olmaz. olan bizlere olur.