arkadaşlar bu konu önemli bence herkes bu olayı araştırsın öğrendiğini buraya yazsın. memurlar 5 yıllık kazançlarını beyan etmek ve vergisini vermek sorunda diye bir şey duydum ben de geçende. yani maaşı dışında herhangi geliri varsa beyan etmek zorundaymış. zaten hesaplarındaki işlemlerde paranın geldiği belli nerden niye geldiğini sorarlar. yani tamam çoğumuz öğrenciyiz belki hesaplarımız takip edilmiyordur ya da önemsenmiyordur. ama yarın öbür gün memur olursak başımız ağrımasın. illa şimdi olacak diye bir şey yok. anladığım kadarıyla 5 ya da 10 yıl öncenin kazancını bile dikkate alıyorlar hesaplayıp vergi borcu olarak kayda geçiyorlar.