Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben bır ara bunu düşünmuştum sonra kendı kendıme şoyle demıştım,
neden kafana takıyorsun, muhtemelen tıklama başına 0,08 alıyorsun adwords de reklam verırken oyle 0,08 den aşağı bir şey yok , eh zıyaretçi tıkladığında 0,04 alıyorsan demekkı kesıntılı yansıtıyordur, vardır bır şekili uygulanıyordur google bu borsada hıssesı var vergıden kaçma gıbı bır durumu olmaz ya diye analız etmıştım,