ben bır ara bunu düşünmuştum sonra kendı kendıme şoyle demıştım,
neden kafana takıyorsun, muhtemelen tıklama başına 0,08 alıyorsun adwords de reklam verırken oyle 0,08 den aşağı bir şey yok , eh zıyaretçi tıkladığında 0,04 alıyorsan demekkı kesıntılı yansıtıyordur, vardır bır şekili uygulanıyordur google bu borsada hıssesı var vergıden kaçma gıbı bır durumu olmaz ya diye analız etmıştım,