arkadaslar merhaba..

depom.org/colyakder

bu temayı kurdum. içerik v.s ekledim. fakat goruldugu g,bü tum içeriklerin bas harfleri kucuk. büyük yazmama ragmen, tr karakterlere dıkkat etmem ragmen.

nasıl düzeltebilrim..

iyi geceler