sanıyorum ki bu vergi olayını google zaten kesiyor..yani bizim panelimize yansıyan kesilmiş hali olabilir..mesela bir tıktan 0,1 kazanmamız gerekirken, 0,082 kaznıyoruzdur..yanlış olabilir sadece bir fikir emin değilim...