Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sanıyorum ki bu vergi olayını google zaten kesiyor..yani bizim panelimize yansıyan kesilmiş hali olabilir..mesela bir tıktan 0,1 kazanmamız gerekirken, 0,082 kaznıyoruzdur..yanlış olabilir sadece bir fikir emin değilim...