eğer devlet günün birinde bu işe el koymak isterse bunu google tarafına yapmalı, kullanıcılara değil. türkiye'de binlerce adsense kullanıcısı var, bunların tek tek peşine düşüleceğine, google ödeme yapmadan devlete kesintiyi yapar. hesap ayarlarına da biz vergi numaramızı gireriz.

gittigidiyor mesela ödeme yaparken kesintiyi yapıyor. bu da bunun gibi olmalı.