Yüksek trafik alan bir arkadaşım bana trafik yöneltecek (doğal linklerle), benim sitemde ikimizin adsense'leri dönecek.

2 adsense'e aynı anda izin olduğunu biliyorum. Peki sadece onun sitesinden yönlenme olması problem yaratır mı? Ben sanmıyorum. İkisi de kendi sitem olsaydı gayet oradan oraya trafik zaten aktaracaktım.

Ne dersiniz?