ya kardeşim rahat mı batıyor size?
bir gün topic açarsınız yok adsense beni banlar mı?
yok şu konuyu açsam bir şey olur mu, yasal mıdır?
kendiniz paronaya ile yaklaşıyorsunuz olaylara diye forumdakileri de paronayaya sürüklemeyin lütfen. Her gün biri kuyuya taş atıyor sonra uğraş çıkarmaya.