google türkiyeden kazanıyor olabilir. herhalde kaç dolarlık hesabımıza vergi isteyecek dediğiniz devlet milyonlarca dolar para kazanan googleyle bunu hesaplamıştır. kalkıp 10000 lerce kişiyle uğraşacağına tek elden bunu halletmiştir. devlet önce memurlara maaş verip sonramı vergisini kesiyor. tabiki hayırr.. önceden kesiyor vergisini. o yüzden adsenseden para kazananlardan sonradan vergi kesmesi saçma olur
Mantiginiz biraz ters, devlet google TR de is yapiyor bundan su kadar pesin pesin vergi keseyim diyemez, zaten ödemeler yurt disindan geldigi icin olmaz. Adsense devlet degil ki yaptiginiz kiyaslama buna bir anlam kazandirsin. Adsense bir ticari firmadir, ödemelerini yasal zemine uygun sekilde yapiyor.
Her vatandas gelirini beyan etmekle yükümlüdür, bugün olmaz yarin olur.