The_Exror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşallah bulursun.
yanlış anlama ama iki konu açmasaydın. Gören zatne görür.
https://www.r10.net/arayanlar/267218-...ml#post2800044
ikiside bu konuyu ilgilendirdiği için açmıştım ama eğer görüntü kirliliği yapıyorsa özür dilerim.

Mod arkadşımız birini silebilir o zaman.

tekrardan görüntü kirliliği yaptığım için herkezden özür dilerim.

KONU AKTİF !!!