Konu
3. Kez Hesab Açtırdım :)
23-11-2008, 03:43:43
#6
teknohaberci
banlanan hesap açılıyorsa bence bu güzel.Allah göstermesin tecrübe etmedim ama banlanırsam yana yana bunu ararım herhalde.