google türkiyeden kazanıyor olabilir. herhalde kaç dolarlık hesabımıza vergi isteyecek dediğiniz devlet milyonlarca dolar para kazanan googleyle bunu hesaplamıştır. kalkıp 10000 lerce kişiyle uğraşacağına tek elden bunu halletmiştir. devlet önce memurlara maaş verip sonramı vergisini kesiyor. tabiki hayırr.. önceden kesiyor vergisini. o yüzden adsenseden para kazananlardan sonradan vergi kesmesi saçma olur