Arkadaşlar zor bir durumdayım.
3 yıl önce Yahoo 'dan aldığım, 2 yıl önce isimtescil.net 'e transfer ettiğim alanadımın bu aralar yine ödeme zamanı geldi. Geçen sene bu bakitlerde Yahoo yaklaşık 20 Lira 'yı hesabımdan çekmişti. Bu senede 62 Lira çekti. Üstelik yönetimi onda olmayan bir alan adı için.
Yalnız Small Business 'e girdiğim zaman alanadı hala orada görünüyor.
Alanadının daha kayıt süresinin bitmesine daha 10 gün kadar var. Bu paramı geri alabilir miyim?
İngilizcemde tam olarak yeterli değil. Lütfen bana yardım edin.