ya bu yahoo napıyo anlayamadım.. bi ara 1.99dan domain satıyodu 4 tane almıştım bikaç gün sonra 5-6 tane daha alacakken 9 dolar oldu. şimdi de 4.99 olmuş. amacı ne bunun?