HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya boş iş bence
türkçe karakterli domain olsa ne olur olmasa ne olur
En azından Türkiye Bi konuda ilerleme yapıo Sanal alanda Boş iş falan deil bence bence Çok güel bi olay..

Ama çoğu WM'nin hayatı seo olmuş yaw .. hersey seo deildir