Konu
Spam'ın hakkını vermis
22-11-2008, 14:57:39
#18
taner2121
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Erenner Arkadasım Sen Ne Sacmalıyorsun ? İnsan Gibi Yorum Yapmasınıda ßiLmiyorsun. Bundan Sonra Cevap Yazmıyacam Yorumlarınıza. İnsan Gibi Eleştirmesini ßilmiyen Olduqu İçin.