Konu
Ödüllü Yarışma
22-11-2008, 10:03:17
#66
ebasgul77
bu yarışmayı görmemiştim ben. yalnız yarışmayı başlatan arkadaşımızı kutlamak istiyorum...
gerçekten emeğe saygısı olan bir arkadaşımız sanıyorum.
özellikle katılan diğer arkadaşlara da domain vermesi çok hoşuma gitti..
iyi çalışmalar herkese,