1 aydır bende almayı planladım ve bu ay sonu alma yüzdesi 80 ama arkadasımın köpegi yawru yapıcakmıs onu bekliyoruz eger almassan, eger yawrularda saglıklı dogar elinde kalırsa sana haber veririm.eger arkadasın dedigi gibi forumda varsa bende talibim bir adet yawruya ucuk fiyat olmamak kosuluyla tabikide neyse iyi aksamlar diliyorum sahibinden.comda fiyatlar yüksek geldi bana açıkcası .