Bu aralar bende Husky almayı düşünüyorum. Bende apartmanda beslicem ama yazdıklarınızdan sonra kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Çok havlarsa apartmandakilerle papaz olabiliriz. Kokarsada artık balkonda yatırırız böylece sıcaktan da bunalmaz diye düşünüyorum. Bakalım biraz daha araştırıcam. Sahibinden.com da gerçekten güzel köpekler var orda beğendiğim bir yavrunun resmini koyuyorum.