Cevap yazan arkadaşların hepsine teşekkür ederim

Köpeği hem evde, hemde diğer evimizin bahçesinde bir kulübede beslemeyi düşünüyorum. Kulübe gece yatması için olur, geri kalan zamanlarda da evde ve dışarda bol bol gezerim Aşılarını ve bakım maliyetini göze aldım. Zaten 2 kişi beslicez. O yönden sorun yok. Ayrıca rahat durmaması benim içinde iyi olur çıkar dışarda bol bol gezeriz kızların falanda hoşuna gider 2 muhabbet ederiz