entpack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 14 Adet sunucumuz Artık Profilo Telekom bünyesine yerleştirilmiş bulunmaktadır.Tüm sunucular aktiftir.Verdiğimiz Rahatsızlık süresinden dolayı özür dilerim.Bütün müşterilerimin anlayışı için tekrar tekrar teşekkür ederim.
Hayırlı olsun