Googlenin yaptıgı yeni bi calisma var oda sudur eger gmail ile oturum actıysanız sık ziyaret ettiginiz siteleri ust sıralarda cıkarıyor ama oturumu kapatınca normal sıralamayi goruyor sebeb bence bu olabilir ama pek acıklayıcı bi anlatım yapilmamis yapilirsa daha detayli bilgi verebilirim iyi calismalar