Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
banada gerekiyor bu şimdi benim evimde 1 tane adsl bağlantısı var kablosuz modemim laptop umla masa üstüme bağl ben evin bir yerinde iken masa üstü pc me girmek isitiyorum nasıl yaparım bunu 2 pc minde işletim sistemi xp home yardım ederseniz sevinirim