Arkadaslar bıarz garıp bı baslık galıba ama gercekten boyle
Ornegın ff de googleye program sitesi yazıyorum ilk sayfada
ie ye yazıyoru ilk 10 sayfada bıle yok:S
program indir yazıyorum ff ye ilk 3 sayfada fılan
ieye yazıyorum yok
neden acaba?
ikisindede hesabım kapalı.
Ben ie8 kullanıyorum.