Ban sebebi değil ama senin gibi aynı içeriğe sahip 38123812 tane site olduğu için kazancında ona göre düşük olur. Copy/Paste yasak olsa tüm forumlar banlanırdı hemen hemen
Ben c/p yapsam, once cumlelerin yerlerini değiştirim, sonra aynı konudan başka bir yerden aldığım bilgiyi uzerine serpiştiririm, sonra da benle aynı içeriğe sahip yuksek pr li sitelerden link alırım.