TeknoGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seditio için atmıyormusun
Hayır.

imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** Post Atmıyorum Diye Belirtmiştim sanırım.

Eee Şu anda boşum Post işinizi hızlı bir şekilde halledebilirim.