CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum açıklamaların için teşekkür ederim, zaten tık sayısı bağlantı birimlerinde genelde daha fazla olur, ama tık başı fiyat az. Sen 3 tane yanyana koymuşsun. O zaman rekabet olmaz reklamlar arasında, mesela 1 tane koyarsan en çok fiyatı veren çıkacaktır. Bu reklam birimlerinden kaç alıyorsun tık başı ?
Tık başı yüksek almasam koymam zaten.Ben tık başı 0.04 ve 0.05 alıyorum.Ama herkes benim gibi yüksek alamayabilir.Tıklamaların fazlalığından götürüyorum parayı