HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,
karamehmet amcam
bugun babam ile banka hesapı acmaya gittik
25 ytl verip banka matik kartı alınıyordu
babam karamehmet bi fabrikasında calıstı icin banka ile fabrika anlasmalı ücret almıyorar 0 YTL hesap actırdık ve hiç para vermedik daha sonra banka matik kartımda 15 gün icimde gelcek
gecen senede fabrika müdürü cocukları meslek lisesinde CNC ögrencisi olanlara
CNC dersi ve acad 2004 2D cizim programı lisansı verdi 3 aylık
daha sonra babama kış botu vermis 43 aldı babam onuda ben el koydum miss gibi bot dısardan alsan 100 üzerindedir :P
sevdim bu adamı bugun daha cok
yasım 17 babam velim oldugu icin hesap bana ait ama parayı sadece ATM BTM cekebilcem.
Ben kartımın şifresini unuttum babamın hesabına interaktif yollayıp onun karttan çekiyorum.

Oda iyi demi.