Merhaba arkadaşlar,

Uzun süredir kafamı kurcalayan bir soruyu sizlere sormak ve fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.

Yeni açılan (0-30 günlük ) bir siteye google reklamları koymak veya sitenin içeriğiyle ilgili olmayan başka bir siteye link vermek ( reklam için ) site için zararlı mıdır ? Sandbox, filtre v.b işlemlerde etkisi var mıdır ?

Ayrıca yeni açılan (0-30 günlük ) sitenin adını bağlantılı link olarak değilde yani sadece yazı şeklinde www.siteadi.com diye versek siteye zararı olur mu ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.