Uluslararası anlamda türkçe karakterler geçerli olsa çok daha işe yarar bir sistem olurdu.

Ama siteme bir Alman bir Japon adam giremeyecekse yerel bir site olur ve pek de internetin mantığı ile uyuşmaz