ciddi ciddi tartışıyomusunuz yok sa ben geyiği anlamadımmı
Sana tavsiyem yok şu tıklar yok bu tıklar diye heves etmemen düzgün bi site açman(20 sayfa bile olsa kar kardır) ve o siteyi güzle yerlere eklemen hiç değilse bunlarla uğraşırsan ilerde kazanma ihtimalin var.Diğer türlü vaktini ha uyuyarak geçirmissin ha bunlarla uğraşmıssın.(pişman olma sonra)
abi yani tıklarlar derken başta diyorum ilk açıtğımda hergün tıklamazlar babam olsa tıklamaz uğraşmaz

öle sordum blogdamı daha ii olur yoksa normal bir sitedemi