Yok Abi uzantısı

+18 p...o. diye sub actım. Şimdi :S sunucuda Kasma var
ama Klasor ile Alakalı Değildir Gibime Geliyor.. Çünkü Ana Dizine Yapımda Resmini Attmıştım :S olmadı.. Zaten Host Sirketinden Destekde Alamıyorum :S iyi Demişlerdi 7/24 Destekti.. 1k hitim oldu VPS öneriliyor Napcamı bilemiyorum sorunlar arka arkaya
vps yerine
Resell alarak bunu halledebilirsin.
cpu ve bank yüksek bi resell al
oda aynı işi gorur bende bi forum sitem için resell aldım
cpu çok yiyordu.
%9 cpu aldım HL Lokasyon