blacksea61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
null versiyon kullanarak kendini ele veriyorsun. lisans al rahat et. kaçak versiyon her zaman riskli. + daha vbnin nasıl kurulacağını bile bilmiyorsun

benim konumda ben vb kurmasını bilmiyorum demedim iyi oku açtığım konuyu mesajları..