Konu
vbulletin 3.7.4 null kurulmuyormu ?
18-11-2008, 21:59:32
#9
Seytan_Biz
Üyeliği durduruldu
blacksea61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
null versiyon kullanarak kendini ele veriyorsun. lisans al rahat et. kaçak versiyon her zaman riskli. + daha vbnin nasıl kurulacağını bile bilmiyorsun
benim konumda ben vb kurmasını bilmiyorum demedim iyi oku açtığım konuyu mesajları..