Konu
vbulletin 3.7.4 null kurulmuyormu ?
18-11-2008, 21:51:52
#7
blacksea61
null versiyon kullanarak kendini ele veriyorsun. lisans al rahat et. kaçak versiyon her zaman riskli. + daha vbnin nasıl kurulacağını bile bilmiyorsun