umutlansınlar yaw milletin hevesini kırma

ben gecen ay 5-10kisinin bu sekilde parasını aldıgını biliyorum.
goldkey bile odediyse atilanları adsense niye odemesin dimi

inş. atilanlara hepsine parasını oderler de magdur kalmazlar o parayla birşeyler yapmaya ugrasirlar.

Bugunluk calisma yeter ben yatmaya gidiyorum.Rüyamda güzel fikirler üreteyim çok para lazım çok