umutlansınlar yaw milletin hevesini kırma
ben gecen ay 5-10kisinin bu sekilde parasını aldıgını biliyorum.
goldkey bile odediyse atilanları adsense niye odemesin dimi
inş. atilanlara hepsine parasını oderler de magdur kalmazlar o parayla birşeyler yapmaya ugrasirlar.
Bugunluk calisma yeter ben yatmaya gidiyorum.Rüyamda güzel fikirler üreteyim çok para lazım çok