Yok Abi uzantısı +18 p...o. diye sub actım. Şimdi :S sunucuda Kasma var
ama Klasor ile Alakalı Değildir Gibime Geliyor.. Çünkü Ana Dizine Yapımda Resmini Attmıştım :S olmadı.. Zaten Host Sirketinden Destekde Alamıyorum :S iyi Demişlerdi 7/24 Destekti.. 1k hitim oldu VPS öneriliyor Napcamı bilemiyorum sorunlar arka arkaya