Ya bi kere google neden kastı yapsın diosun ben kastı yapıor demedim neden yapabilr ? çok başvuru vardiye çoğunuda arka plana atmak için böyle sebebler yaratıyor diyorum benim bir sitem 6 ay bekledi red cevabı geldi buna bişe demem ama bu sıralar herkes te bu sorun yaygın o yüzden buda bir başından atma tekniğidir herkesmi tel nosunu yanlış yazıyor önceden niye böyle sorunlar yoktu şimdi yaygın google babanızın oğlu değil biraz mantıklı düşünelim lütfen...( 6 ay bekliyoduk 3 ay beklioduk 7 ay bekleyenler var oturup bi düşünün şimdi başvuranların hepsi en fazla 3 haftada cevap alıyıor bu cevap ne oluyor genelde profil bilgileriniz yanlış buda göz boyama işte 3-4 ayda böyle oyalar )