evet az çok katılımda bulunmuşsunuz teşekkür ederim ama henüz aradığımı bulamadım.

arkadaşlar google'ın ziyaretçi gönderdiği her makaleye yorum yazılabilir. Her sitenin ziyaretçisinin çok çok büyük bir kısmı da google'dan geldiğine göre, insanlar ilgilendikleri ya da aradıkları konuya geliyorlar. Tabiki yorum yazabilirler ama üşeniyor insanlarımız.

Onları bu üşengeçlikten kurtaracak ve onları yorum yazmaya teşvik edecek şeyler bulmak lazım.

Bir arkadaş laf sok dedi evet bunu biliyorum ancak sitem öyle pek labali bir site değil.

Yorum yazana 100 kontör dedi bir arkadaş aslında benzer bir şey yapılabilir. kişi yorum yazdıktan sonra da şakaaa denilebilir gerçi akıllı insan bunun yoruz yazmaya teşvik olduğunu bilir ama herkesten de bu anlayışı bekleyemezsiniz.

Kaliteli içeriğe yorum yazılır demiş bir arkadaşta, buna pek katılamıyorum maalesef. Sitemdeki içerik fazlasıyla kaliteli ama yorum yazan sayısı düşük.

Yoruma teşvik için etkili bir resim, etkili bir söz ya da ödüllendirme şart gibi görünüyor. Bir arkadaş ilk yorumu sen yaz dedi. O arkadaş çok çok haklı. Bizim milletimiz kalabalığı gördümü atlar.

Bu arada insan ihtiyacına yorum yazar. Benim açmış olduğum bir başlık hiç abartmıyorum sadece 1 haftada 3600 yorumu geçti. Yorumları sayfalandırmak zorunda kaldık Her sayfaya 10 yorum. Toplam 360 sayfa Hala gelip yorum yazmaya devam ediyorlar. Ama o wordpress avantajındanda kaynaklanıyordu. Şuan site joomla. Ve o sitenin ziyaretçi sayısı 1000 iken oldu bu olay.

Neyse arkadaşlar, ilginç yaklaşımlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.

YORUM YAZAMAZSIN Kİ